“Překonat vesmír” – vytvořit produkty, které navždy změní planetu.
Steve Jobs
Absolutní jedinečnost -“Rozhodni se vlastnit slovo”
Myslitelé průkopníky nekopírují. Oni nekonkurují – oni vytvářejí. Nehledí na to, co udělali ostatní. Nedovolte, aby vám někdo udával tempo, udělejte z toho náplň vaší práce. Zůstaňte v předu před davem.
Prvním krokem je rozhodnutí dominovat.
Rozhodněte se dělat to, co jiní odmítají dělat. To vám umožní získat okamžitě nespravedlivou výhodu. Nejděte něco, co ostatní nemohou dělat, možná kvůli velikosti nebo závazkům k jejich projektu.
Naším cílem je doslova ujistit o tom, že když někdo řekne …
- Grant Cardone, tak ho hned napadne = školení o prodeji
- David Kirš = emailový marketing
- Vladimír Matula = marketing
- Steve Jobs = iPhone
- Pavel Říha = Škola návyků
Naším cílem je ovládnout myšlení všech lidí, aby se mé jméno stalo synonymem.
Musíte se stát leadrem, expertem, a dominovat svému prostoru. Nemusíte být první, ale je důležité být první v dané oblasti.
Je pravděpodobné, že většina nebude mít takové peníze jako leadři, to však neznamená, že jste v nevýhodě. Vytvořte kampaně podle zdrojů, které máte (nabídky, informace, videa, obsah, smlouvy, poštovní zprávy, telefonní hovory, odkazy, facebook přátelé, eknihy nebo jiné hodnoty).
Musíte to opakovat znovu a znovu.
Váš největší problém je neznámost – lidé vás neznají a nepřemýšlí o vás.